• REKLAMINIZ BURADA YAYINLANSIN

Şükrü AK
Şükrü AK
Çevrimdışı
“Fred” (Onaylanmamış) – 8 Mart 2017
Google, büyük bir güncelleme gibi görünen ve SEO çevreleri üzerinde geniş etkileri olan güncellemeyi sundu. Gary Illyes, güncellemeyi şakayla karışık “Fred” olarak adlandırdı ve bu isim sonrasında güncellemenin üzerine yapıştı. Daha sonra bunun resmi bir doğrulama olmadığına açıklık getirildi.

İsimsiz Büyük Güncelleme – 6 Şubat 2017
Algoritma değişiklikleri Şubatın 1’inden başlayarak bütün bir hafta boyunca devam etti ve 6’sında (bazılarına göre 7’sinde) doruk noktasına ulaştı. Webmaster muhabbetleri ve endüstri vakaları bunun iki ayrı olay olduğunu gösterir nitelikte.

İsimsiz Büyük Güncelleme – 1 Şubat 2017
Şubat ayının 1’inden başlayarak 6’sında doruk noktasına ulaşan yoğun bir algoritma değişikliği gerçekleşti. Bunun çoklu bir algoritma güncellemesi mi yoksa zamana yayılarak sunulan tek bir güncelleme olup olmadığı belirli olmasa da anekdotsal kanıtlar en az iki güncelleme olduğunu iddia eder nitelikte.

Geçiş Reklamlarına Ceza - 10 Ocak 2017
Google, mobil kullanıcı deneyimine zarar veren geçiş reklamlarına ve pop-uplara bir ceza getirdi. Ayrıca bu ceza hususunda beş ay öncesinde bir uyarı yaptı.

Kaynak : www.abdullahcanbay.com
Yanıtlar (0)
  • Bu tartışmaya henüz bir yanıt yazılmamış
Yanıtınız